وصيتنامه شهيد حميد رضا نوروزى
بسم الله ارحمن الرحيم
بنام الله پاسدار حرمت خون شهيدان بنام الله يارى دهنده رزمندگان اسلام در سراسر جبهه هاى حق عليه باطل و بنام الله در هم كوبنده ستمگران و با سلام بر امام زمان (عج ) و نائب بر حقش خمينى كبير و با سلام بر تمامى خانواده هاى شهداء و مجروحين و معلولين اين وصيت نامه را آغاز مى كنم.
مكتبى كه شهادت دارد اسارت ندارد (امام خمينى )
الَّذِينَ آمَنُوا وَهَاجَرُوا وَجَاهَدُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنْفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَةً عِنْدَ اللَّهِ ۚ وَأُولَٰئِكَ هُمُ الْفَائِزُونَ
خدايا تو را سپاس مى گویم كه توان رزميدن و جهاد را به ما عطا نمودى و دلبستگى به دنيا را از من دور كردى . الهم ارزقنا توفيق الشهاده فى سبيلك . شهادت هديه اى است الهى كه نصيب بندگان مخلص خدا مى شود و اما از شما پدرها و مادرها مى خواهم و خواهش دارم كه در شهادت من گريه نكنيد بلكه خوشحال باشيد از اينكه فرزندتان توانسته راه حسين ابن على(ع) را بپيمايد و به نداى هل من ناصر ينصرنى عاشوراى حسين پاسخ گويد و اگر خواستيد گريه كنيد به مظلوميت امام حسين گريه كنيد.
شما اى پدر و مادر كه عمرى را براى من زحمت كشيديد و مرا بزرگ كرديد و بيخوابى كشيديد از اينكه زحمات شما را نتوانستم جبران كنم مرا عفو كنيد و از شما حلاليت مى طلبم و شما اى برادرانم از شما مى خواهم كه نگذاريد اسلحه ام بر زمين بيفتد و برداريد و به جنگ با دشمن برويد كه خداوند وعده نصرت و پيروزى داده و از شما می خواهم كه حتى المقدور نماز شب را بر پاداريد كه تنها راه رسيدن به الله و نفس مطمئنه است.
وصیت-نامه vasi-yat / vasiyatname-shohada

