فرازی از وصیت نامه شهید حمیدرضا نوروزی

اى برادرانم از شما مى خواهم كه نگذاريد اسلحه ام بر زمين بيفتد و برداريد و به جنگ با دشمن برويد كه خداوند وعده نصرت و پيروزى داده و از شما می خواهم كه حتى المقدور نماز شب را بر پاداريد كه تنها راه رسيدن به الله و نفس مطمئنه است.

وصيت‌نامه شهيد حميد رضا نوروزى

بسم الله ارحمن الرحيم

بنام الله پاسدار حرمت خون شهيدان بنام الله يارى دهنده رزمندگان اسلام در سراسر جبهه هاى حق عليه باطل و بنام الله در هم كوبنده ستمگران و با سلام بر امام زمان (عج ) و نائب بر حقش خمينى كبير و با سلام بر تمامى خانواده هاى شهداء و مجروحين و معلولين اين وصيت نامه را آغاز مى كنم.

مكتبى كه شهادت دارد اسارت ندارد (امام خمينى )

الَّذِينَ آمَنُوا وَهَاجَرُوا وَجَاهَدُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنْفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَةً عِنْدَ اللَّهِ ۚ وَأُولَٰئِكَ هُمُ الْفَائِزُونَ

خدايا تو را سپاس مى گویم كه توان رزميدن و جهاد را به ما عطا نمودى و دلبستگى به دنيا را از من دور كردى . الهم ارزقنا توفيق الشهاده فى سبيلك . شهادت هديه اى است الهى كه نصيب بندگان مخلص خدا مى شود و اما از شما پدرها و مادرها مى خواهم و خواهش دارم كه در شهادت من گريه نكنيد بلكه خوشحال باشيد از اينكه فرزندتان توانسته راه حسين ابن على(ع) را بپيمايد و به نداى هل من ناصر ينصرنى عاشوراى حسين پاسخ گويد و اگر خواستيد گريه كنيد به مظلوميت امام حسين گريه كنيد.

شما اى پدر و مادر كه عمرى را براى من زحمت كشيديد و مرا بزرگ كرديد و بيخوابى كشيديد از اينكه زحمات شما را نتوانستم جبران كنم مرا عفو كنيد و از شما حلاليت مى طلبم و شما اى برادرانم از شما مى خواهم كه نگذاريد اسلحه ام بر زمين بيفتد و برداريد و به جنگ با دشمن برويد كه خداوند وعده نصرت و پيروزى داده و از شما می خواهم كه حتى المقدور نماز شب را بر پاداريد كه تنها راه رسيدن به الله و نفس مطمئنه است.

 

وصیت-نامه  vasi-yat  /  vasiyatname-shohada

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://vasi-yat.ir/?p=10490

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: