خداوندا این پدر و مادریست که سومین فرزند خود را تقدیم تو کردند

فرازی از وصیت نامه سردار شهید سید رسول حسنی

در مورد تمامی کارها و در مقابل کلیه اشتباهات مسئولین و انتقادات به مسئولین وظیفه خود را آنطور که اسلام گفته‌است انجام دهید مبادا بی‌میلی و بی‌رغبتی در مقابل مسئولیت خطیری که دارید را پیشه خود کنید و از خداوند متعال غافل شوید.

بسم الله الرحمن الرحیم

خداوندا ! پروردگارا این پدر و مادرم و این دو قلب توفنده زندگیم این یاوران دوران زندگیم و این راهنمایان دوران زندگیم، اینهایی که به من رزق حلال دادند تا من توانستم در راه تو قدم بگذارم. خداوندا این پدر و مادری که سومین فرزند خود را تقدیم تو کردند. خداوندا این پدر و مادری که در دامان آنها من بزرگ شدم و مرا به احکام تو آشنا کردند.

خداوندا این هدیه کنندگان فرزند خود به درگاه تو ، در راه تو و برای تو. خداوندا ا ینها را و برادران و خواهرم و همسرم را به تو می‌سپارم و از تو می‌خواهم که به آنها ایمان- آگاهی- تقوا و اطاعت از امر اماممان را عطا کنی.

پدر عزیزم: اگر در طول زندگیم کارهایی کردم که تو را ناراحت کردم اگر وظیفه فرزند به پدر را انجام ندادم، اگر به طور کلی کاری کردم که باعث ناراحتی تو شد از شما خواهش می‌کنم که مرا ببخشید و در نمازهایت، در نماز شبهایت مرا دعا کنی و از خداوند بخواهی که مرا ببخشد. امیدوارم که خدا به شما سلامتی عطا کند.

مادرم: ای کسی که در تمام عمرم هر چند در مقابل زحمات زیاد تو اگر در مقابل مشکلات تو و اگر در مقابل راهنمائی‌های تو نتوانستم جوابگوی خدمات تو باشم مرا ببخش.

ای کسی که تمام خوبیها و بدیهای مرا پنهان کردی. ای کسی که رازدار من بودی. ای کسی که تمام زندگیم در اختیار تو بود و تو بودی که تمام رازهایم را تمام درد و دلهایم را شنیدی و مرا راهنمایی می‌کردی و در آخر به من روحیه‌ای دادی که دیگر در تمام در دوران زندگیم چنین روحیه‌ای کسی به من نداده‌بود و به حق ، حق مادری را تو ادا کردی و آفرین بر تو مادر و چنین مادرانی و درود خداوند بر تو ای مادر و شما مادرانی که چنین سربازان جانباز تقدیم اسلام و خداوند می‌کنید

این را بدان اگر بدن من در زیر خاک بپوسد و اگر جسد ناچیز من به خاک تبدیل شود در هیچ موقعی حتی در روز قیامت تو را و پدرم را فراموش خواهم کرد، باشد تا مورد قبول خداوند قرار گیرد.

در مورد تمامی کارها و در مقابل کلیه اشتباهات مسئولین و انتقادات به مسئولین وظیفه خود را آنطور که اسلام گفته‌است انجام دهید مبادا بی‌میلی و بی‌رغبتی در مقابل مسئولیت خطیری که دارید را پیشه خود کنید و از خداوند متعال غافل شوید. خدا یار و نگهدار تمامی باشد و شما را در انجام وظایفتان موفق کند و در مسائل اسلام راهنمای شما باشد.

vasi-yat.ir / vasiyatname-shahid

 

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://vasi-yat.ir/?p=10364

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: