چه زیباست آگاهانه به پیشواز شهادت رفتن..

فرازی از وصیت نامه شهید والامقام حاج امیر کاووسی

امروز که این راه را انتخاب کردم ، می دانم به کجا می روم چرا که هیچ سوال و شکی در من نیست و آگاهانه فریاد حسین زمان(رهبر مستضعفین امام خمینی) را لبیک گفتم بدانید که لحظه مرگ ما روز و ساعتش معین است و در همان روز و ساعت این دنیای فانی را ترک خواهیم کرد ولی...

بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم

چه زیباست آگاهانه به پیشواز شهادت رفتن، چه شیرین هست جان دادن در راه خدا، چه عارفانه هست ناله آخرین را سر دادن، چه پویاست راه حسینان،چه بوی طراوتی است معطرِ خون شهیدان .
خدایا عشق دیدارت عقل از کفم ربوده بود به هر کجا نظر می کردم در جستجویت بودم و بالاخره تو را یافتم و تو را با تمام وجود احساس کردم.
بار الها ،پروردگارا ، اگر جز به ریختن خون من راهت به پیش نمی رود بگذار تا قطره ناچیز خون من در دریای بیکران خون شهیدان حل شود . امروز که این راه را انتخاب کردم ، می دانم به کجا می روم چرا که هیچ سوال و شکی در من نیست و آگاهانه فریاد حسین زمان(رهبر مستضعفین امام خمینی) را لبیک گفتم بدانید که لحظه مرگ ما روز و ساعتش معین است و در همان روز و ساعت این دنیای فانی را ترک خواهیم کرد ولی خوشا به حال کسانی که انتخاب می کنند چگونه رفتنشان را و بد به حال آنها که بی اختیار می روند ،شهادت یک انتخاب است و یک لیاقت و فقط آنهایی می روند که جام زندگیشان لبریز باشد و فقط آنها شهید می شوند که لیاقت داشته باشند .
جهاد درِ رحمت الهی است که به پیش پای ما گذاشته شده ، از این نعمت استفاده کنید تا دیگران کار را تمام نکردند.

شهید حاج امیر کاوسی در ایثار تی وی

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://vasi-yat.ir/?p=10138

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: