فرازی از وصیت نامه شهید حمیدرضا نوروزی

اى برادرانم از شما مى خواهم كه نگذاريد اسلحه ام بر زمين بيفتد و برداريد و به جنگ با دشمن برويد كه خداوند وعده نصرت و پيروزى داده و از شما می خواهم كه حتى المقدور نماز شب را بر پاداريد كه تنها راه رسيدن به الله و نفس مطمئنه است.

وصیت‌نامه شهید حمید رضا نوروزى

بسم الله ارحمن الرحیم

بنام الله پاسدار حرمت خون شهیدان بنام الله یارى دهنده رزمندگان اسلام در سراسر جبهه هاى حق علیه باطل و بنام الله در هم کوبنده ستمگران و با سلام بر امام زمان (عج ) و نائب بر حقش خمینى کبیر و با سلام بر تمامى خانواده هاى شهداء و مجروحین و معلولین این وصیت نامه را آغاز مى کنم.

مکتبى که شهادت دارد اسارت ندارد (امام خمینى )

الَّذِینَ آمَنُوا وَهَاجَرُوا وَجَاهَدُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنْفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَهً عِنْدَ اللَّهِ ۚ وَأُولَٰئِکَ هُمُ الْفَائِزُونَ

خدایا تو را سپاس مى گویم که توان رزمیدن و جهاد را به ما عطا نمودى و دلبستگى به دنیا را از من دور کردى . الهم ارزقنا توفیق الشهاده فى سبیلک . شهادت هدیه اى است الهى که نصیب بندگان مخلص خدا مى شود و اما از شما پدرها و مادرها مى خواهم و خواهش دارم که در شهادت من گریه نکنید بلکه خوشحال باشید از اینکه فرزندتان توانسته راه حسین ابن على(ع) را بپیماید و به نداى هل من ناصر ینصرنى عاشوراى حسین پاسخ گوید و اگر خواستید گریه کنید به مظلومیت امام حسین گریه کنید.

شما اى پدر و مادر که عمرى را براى من زحمت کشیدید و مرا بزرگ کردید و بیخوابى کشیدید از اینکه زحمات شما را نتوانستم جبران کنم مرا عفو کنید و از شما حلالیت مى طلبم و شما اى برادرانم از شما مى خواهم که نگذارید اسلحه ام بر زمین بیفتد و بردارید و به جنگ با دشمن بروید که خداوند وعده نصرت و پیروزى داده و از شما می خواهم که حتى المقدور نماز شب را بر پادارید که تنها راه رسیدن به الله و نفس مطمئنه است.

 

وصیت-نامه  vasi-yat  /  vasiyatname-shohada

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://vasi-yat.ir/?p=10490

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: