همراه با شهدا

شهید بهزاد (سلمان)رضائی

و از اینکه در جایی چون جبهه که نظر و لطف خداوند در آنجاست جان می دهم خوشحالم و در آخر خواهشمندم که برادرانم را برای اسلام خوب تربیت کنید تا خدمتگزاران این مکتب باشند و از خواهرانم تقاضا دارم که حجاب را فراموش ننمایند تا روح حضرت زهرا(س) را شاد کنید.

با عرض سلام به محضر ولی عصر(عج) امام زمان و نایب بر حقش حضرت امام خمینی

اینجانب بنابه سنت و شریعت دین اسلام وصیت نامه خود را هر چند مانند دیگر وصایای شهیدان به فراموشی سپرده می شود می نویسم، شاید بر دلی اثر گذارد. اگر هزار و چهار صد سال پیش خصم دون امام حسین(ع) را در کربلا تنها و بی یاور دید و با آن وضع فجیع او را شهید کردند امروز نیز اگر فرزندش روح الله را تنها بیابند او را نیز زنده نمی گذارند و من بر خود حرام دانستم مانند کوفیان سکوت کنم و امروز ملت مسلمان این اجازه را بر دشمن نمی دهند.ان الحسین مصباح الهدی و السفینه النجاه همانا حسین نور هدایت و کشتی نجات است.

“آیا امام حسین مگر هجرت نکرد” مگر امام حسین جهاد نکرد چگونه خود را شیفته امام حسین بخوانیم و در برابر ظلم سکوت کنیم و به آنکه حسین(ع) فرزند رسول خداست. هرگاه رزمنده ای با بدن پرخون بر زمین می افتد یک ندا بلند می شود و یادآوری می کند انا لله وانا الیه راجعون. چه شده است که عده ای این ندا را گوش فرا نمی دهند. و چه شده است که گروهی دنیا را اختیار کرده اند و از عاقبت خود بی خبرند و شما ای امن رسول خدا بفرموده امام صادق(ع) چون خدا بنده ای را دوست دارد او را در بلا غوطه ور می سازد و باران بلا را به سر او می ریزد.آیا این مصیبتهای وارده بر ملت ایران نشان از علاقه خداوند بر این امت نیست .و اینجاست پس از مرگم به دوستان و آشنایان یادآوری می نمایم که سخنان و وعده های خداوند را فراموش ننمائید و سعی در جلب رضای خداوند در همه امور بنمائید و به سخنان ائمه معصوم جامۀ عمل بپوشانید.

رهبر جنبش جهانی یعنی حضرت روح ا… خمینی و انقلاب اسلامی را یاری کنید تا این انقلاب را بدست صاحب اصلی یعنی مهدی موعود بسپارید و در برابر تجاوز.فساد.منکرات ساکت ننشیند و سعی کنید حزب ا… باشید و در برابر حزب شیطان بایستید و بدانید که حزب ا… باشد باز مظلوم است و چنانچه از دوران زمامداری امیرالمومنین حزب ا… مظلوم بود تا به امروز و سنگر اسلام را خالی نگذارید و مانند یاران حضرت علی(ع) دارای روحیه قوی باشید تا پروردگار قدمها را استوار کردند و در آخر از شما دوستان می خواهم که حتماً برای آمرزش این حقیر دعا بنمائید و اگر بدی در حق کسی کرده ام مرا مورد عفو قرار دهید. و از خانواده عزیزم میخواهم که مرا ببخشد و حلالم نمائید مخصوصاً شما مادرجان زیرا در زندگی کوتاه خودم نتوانستم جبران زحمات شما را بنمایم از شما تقاضا دارم که مرا حلال کنید و می دانم مرگه جوان سخت است اما یادتان نرود حضرت زینب (س) با آنکه چند برادر و برادرزاده و فرزندانش را کشتند و او را نیز اسیر کردند.در برابر عبیدا… ملعون هرگز گریه نکرد و در برابرش ایستاد و دفاع از خون خدا کرد و تقاضا دارم در مرگ من گریه ننمائید زیرا من راحت شدم و انشاءا… توفیق شهادت نصیب من بگردد و در کنار اصحاب امام حسین قرار بگیرم و پدرم خوب می دانم که در زندگی رضایت شما را جلب نکردم و از شما هم تقاضا دارم که مرا ببخشید و می روم تا در کنار حسن روحی و حجت اکبری و دیگر دوستانم باشم.

و از اینکه در جایی چون جبهه که نظر و لطف خداوند در آنجاست جان می دهم خوشحالم و در آخر خواهشمندم که برادرانم را برای اسلام خوب تربیت کنید تا خدمتگزاران این مکتب باشند و از خواهرانم تقاضا دارم که حجاب را فراموش ننمایند تا روح حضرت زهرا(س) را شاد کنید و در آخر از همه شما میخواهم اگر توفیق این شهادت را یافتم برای برپاکردن مجلس عزاداری زیاد کاغذ و پوستر مصرف نکنید تا اسراف نشود،و در اینجا شما را به خداوند ایزد منان می سپارم و برای شما آرزوی سلامت و موفقیت در زندگی می نمایم تا به سعادت ابدی برسید و ضمناً امام و انقلاب را فراموش ننمائید.

والسلام علیکم و رحمته ا… و برکاته

 

فرزند شما بهزاد رضائی(سلمان) ۶/۱۲/۲۰

چه خوش است که من بمیرم در ره ولای مهدی/ سر و جان بهاندارد که کنم فدای مهدی

 

تاریخ شهادت ۶۵/۶/۱۰  عملیات کربلای دو

 

نام: بهزاد

نام خانوادگی: رضایی چکوسری

نام پدر: حسن

محل تولد: چکوسر

تاریخ تولد: ۱۳۴۵/۰۲/۲۴

تاریخ شهادت: ۱۳۶۵/۰۶/۱۰

محل شهادت: حاج عمران-عملیات کربلای دو

یگان اعزامی: سپاه

وضعیت تأهل: مجرد

میزان تحصیلات : متوسطه

محل مزار شهید: گلزار شهدای تازه آباد رشت

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://vasi-yat.ir/?p=10126

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: